Mentorprogram

Sablonok és szabályzat

Szabályzat

Az Indivizo felületre történő regisztrációval elfogadod az alábbi szabályzatot és egyben tudomásul veszed, hogy az alábbiak szerint veszel részt a kiválasztásban.

  • A valóságnak nem megfelelő adatok megadása esetén a hallgató kizárásra kerül a jelentkezési folyamatból
  • A szervezők a változás jogát fenntartják azonban ezesetben kötelességük jelezni azt a már jelentkezett hallgatóknak és feltüntetni a jelentkezési felületen.

Mentor kiválasztási folyamat

A mentorok kiválasztásánál a mentorjelölteket az alábbi szempontok alapján értékeljük. Fontos lesz a kiválasztás során a hallgatók által megadott mobilitási szándék mértéke (lakóhelyüktől milyen maximális távolságra hajlandók elutazni fogadóórát tartani / coachingot vállalni, melyet a motivációs levelükben kell feltüntetniük)!

HelpDesk Mentorok

A kiválasztási folyamat két körben történik meg. Az első körben értékeljük a hallgatókat a kitöltött form alapján. A második körben az Indivizo felületen meghívjuk a legjobb 32 jelentkezőt (karonként 4 hallgatót), egy videóinterjúra. Közülük kiválasztjuk a legjobb kettőt-kettőt, így kialakítva a 16 fős HelpDesk csapatot. A HelpDesk mentorok megbízatása 1 évre szól.

Coaching Mentorok

A kiválasztási folyamat két körben történik meg. Az első körben értékeljük a hallgatókat a kitöltött form alapján. A második körben a legjobb 50 hallgatóval egy személyiségtesztet íratunk, illetve egy videóinterjún vesznek részt, ami alapján létrehozzuk a C-Mentor csapatot. A Coaching mentorok megbízatása 1 évre szól, ez azonban felülbírálható, ha a „coacholt” diákok külön kérik a mentor további foglalkoztatását, és erre a leadott dokumentumok alapján is van igény és lehetőség.

Mentorértékelési folyamat

A Helpdesk-Mentorok értékelése két részből tevődik össze. Ennek egyik eleme egy általános szintű visszajelzési lehetőség lesz a diákok részéről, amelyre mind direkt (körbevezetések után egy értékelő lappal; fogadóórák alkalmával egy értékelő formanyomtatvány kitöltésével), mind indirekt formában kerül sor (e-mail cím, amelyen bármikor jelezheti észrevételeit). A másik a középiskola nagykövetének beszámolója lesz, amiben szintén értékelni tudja a rendszer működését.

A Coaching-Mentor értékelését a mentoráltja végzi. A coaching kezdetén egy igénylista kialakítása lenne az elsődleges feladat, amit a Mentorprogram vezetői felülvizsgálnak, értékelnek. Ha ez megfelelő egy minőségi coachinghoz, akkor ebből egy checklist készül, amiről havonta státuszriportot kell küldeni az alprojekt vezetésének.

Megszakítás